fredag den 29. april 2011

Da-da-dadaaam...

Så blev det Signes fødselsdag, og i andledning af, at det jo er i dag der er royalt bryllup, ville hun gerne have en kage, der havde noget med det at gøre. Jeg besluttede mig for at lave en meget høj kage med, så der kunne falde et slør bag den, som hvis det var en brudekjole. På selve kagen har jeg lavet to guldringe og skrevet "I do..". Det var måske lidt en fejl, da de faktisk fik sagt "I will" istedet for.. hul i det!

Kagen består af chokoladebunde med en marabou-daim flødecreme med henholdsvis knuste daimstykker, mandler og chokoladeganache imellem lagene. Jeg har smurt kagen op med en rom-smørcreme. Den smager super godt, og det eneste man skal bruge, er den almindelige smørcreme med smør, palmin og flormelis, og dertil et par dråber romessens, som jeg har købt i Fru Hurup i Lyngby :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar